• 3 weken geleden
  • Werkt dit forum?

Ik vraag het mij af. Zeker, ik kan hier een nieuw onderwerp aanmaken, maar hoe maak ik mensen erop attent? Ik kan hier niemand taggen, voor zover ik heb kunnen ontdekken. Men moet dus zelf op verkenning gaan in deze sectie om deze post te vinden. En reageert iemand erop, dan krijg ik daar, als ik me niet vergis, geen melding van. Ook ik zal dus zelf moeten checken of er reacties zijn. Dat kan beter, lijkt me! 
    Wat ik hier eigenlijk wil plaatsen is een wenslijst, een lijst met suggesties voor verdere verbetering van NLSociaal. De site is al uitstekend, maar het kan nóg beter. Ikzelf heb meerdere ideeën, maar anderen wellicht ook. Al die ideeën zou ik willen verzamelen. En voorleggen aan onze dierbare @admin. (Ziet u? Géen actieve tag.) Mijn conclusie luidt dan ook: nee, dit forum werkt nog niet optimaal. Ik wacht dus met die wensenlijst totdat het zin heeft die hier te plaatsen en een discussie erover te starten met alle actieve leden die er een mening over hebben.

• 3 weken geleden
  • RE: Werkt dit forum?

Hey Vin, nu ben ik wel benieuwd naar je voorstellen.
    Goed dat je op je tijdlijn iets postte van een forumbericht, anders had ik dit niet gezien.

• 3 weken geleden

Maar... ik kreeg wel een melding van je reactie hier! Da's al heel mooi!
    Nu nog middels tags mensen in het gesprek kunnen betrekken en opmerkzaam kunnen maken op een forumbericht. Om zo'n forumbericht onder de aandacht te brengen zou het ook handig zijn het te kunnen delen op je eigen pagina. Die optie zie ik niet. 

Wat mijn wensenlijst betreft: die is stukken korter dan mijn wensenlijst op Quodari, die ik daar ooit gepost heb in de gebruikersgroep. Ik zal er een forumpost over maken - waarin iedereen erover mee kan denken/spreken -, maar daar wacht ik nog even mee tot Eric heeft overlegd met de maker van OSSN (waarmee NLSoc gebouwd is). Ik hoop dat Eric hier, bij deze post, vertelt wat er uit dat gesprek is gekomen, en wat er eventueel verbeterd kan/gaat worden aan de werking van het forum. 
    Oftewel: wordt vervolgd!

Bedankt voor je reactie, Sjouke!

• 3 weken geleden

Ik krijg ook een melding als iemand hierop reageert.
    Dankzij hetgeen je zei (dat Eric gebruik maakt van OSSN heb ik gevonden hoe groot mijn banner mag zijn). 

• 3 weken geleden

Hoi people, zelf net lid geworden van dit geheel en nog zoekende in wat voor mij beste werkt! Maar leuk een site waar je dingen kunt delen en plaatsen 😀 Ik denk plaatst reactie dat kunnen jullie gelijk zien of je er melding van krijgt en ik ook als jullie hierop reageren! Succes ermee 🔧

• 3 weken geleden

Welkom.

Ik ga kijken of ik tag hier werkende krijg.

Pffff gaat bijna op werken lijken:-)

• 3 weken geleden

☺️

• 3 weken geleden

@xanika 
    Op je forumvraag over de banner had ik gereageerd, Sjouke. Kreeg je daar toen géen melding van?

• 3 weken geleden

@Julia78julia 
    Leuk dat jer er bent, Julia! Ja, ik kreeg een melding van je reactie hier. Beantwoorden is wat lastiger, want ik kan niet direct reageren op je reactie, noch kan ik je taggen. Maar we komen er zo ook wel. Zal ik je een vriendschapsverzoek sturen? Ook met mijn andere 3 pagina's? Zeg het maar!

• 3 weken geleden

@redegelde 
    Dat zou handig zijn, Eric. En graag ook een optie om een forumpost te kunnen delen op je eigen pagina, want dan vestig je er even de aandacht op. 
    Op Quodari, zag ik zojuist bij stom toeval, verschijnen de forumposts nu automatisch op de startpagina. Een goede wijziging. Misschien ook iets voor hier?

• 3 weken geleden

Wel jaaaa. Nog meer programeren 

Lol