• 3 weken geleden
  • Banner profiel

Hey

Graag had ik geweten wat de afmeting van de banner op je profiel mag zijn?

Groetjes

• 3 weken geleden
  • RE: Banner profiel

De banner moet minimaal 1600 pixels breed zijn, Sjouke, om hem in de juiste positie te kunnen schuiven. Ik neem aan dat je een site kent waar je gemakkelijk iets kunt vergroten? 
    Ik vrees overigens dat dit forum niet bijster handig is, want je moet het opzoeken om te zien wat er hier gebeurt. En krijgen jij en ik een melding wanneer we hier reageren? Ik weet het niet. Kan ik je taggen? Even proberen...
    @xanika
    Nee dus! Ik zal dus opnieuw hierheen moeten om je eventuele reactie te lezen. Handiger is het om dit soort vragen rechtstreeks aan @admin te richten via een persoonlijk bericht.

• 3 weken geleden

Ik heb mijn banner nu gemaakt op 1214 px op 300 px.

• 3 weken geleden

En dat werkte? Onder de 1600 pixels breedte kon ik hem niet op de goede plek geschoven krijgen. 

• 3 weken geleden

Hey Vin, als ik de banner op 1214 pixels breed maak, staat deze perfect en moet je niet schuiven.

• 3 weken geleden

Ja, dat vermoedde ik al, dat je het zo had gedaan. Ik heb het anders gedaan; ik heb mijn standaard-bubblesachtergronden gebruikt, ze 1600 breed gemaakt en er vervolgens logo of tekst in gezet. Uitproberen welke lettergrootte het best was. En dan maar... schuiven!

Ïk wilde je er hier een voorbeeld van laten zien, maar kan niets uploaden van mijn pc. Dat moet dringend opgelost worden door Eric!