Sorry voor mijn #paralympics spam
Maar o wat was het weer gaaf te volgen zo lang het kon. Helaas werd niet alles uitgezonden en hebben we in mijn ogen veel actie gemist. #TeamNL was weer op dreef!!!
Sorry voor mijn #paralympics spam
Maar o wat was het weer gaaf te volgen zo lang het kon. Helaas werd niet alles uitgezonden en hebben we in mijn ogen veel actie gemist. #TeamNL was weer op dreef!!!
Zo achter laantje weer schoon. Mensen vergeten dat de achterkant gedeeld eigendom is. Dus bij lek put, of verzakking etc moet je dit zelf oplossen.
Kleine moeite om onkruid vrij te houden toch?
Vreselijk. Zijn we deze vakantie geweest. En blik was al triest vanwege de boomschors tor. Nu dit. Is echt een schitterende natuur gebied.
Bosbrand in Duits Harzgebergte onder controle, bluswerk zal nog dagen duren https://www.nu.nl/buitenland/6327386/bosbrand-in-duits-harzgebergte-onder-controle-bluswerk-zal-nog-dagen-duren.html
Was als racefan verrast door collega met Autosport kleding. Super lief
Dit moet je effe lezen. Geen grap
Betreft banken.
"Al 25 jaar ben ik eigenaar van een mooi horecabedrijf en stoor mij aan de verminderde dienstverlening door het akkoord van ING, ABN AMRO, Rabobank en de andere banken , waarbij er in gemeenten geen enkel bank filiaal meer is en daardoor bijvoorbeeld afstorten en vragen een echte ramp zijn.
Als een bankdirecteur binnen zou komen, kan ik het niet laten om de houding en de regels van de banken, eens in mijn zaak toe te passen :
Eerst liet ik hem ongeveer dertig minuten op een stoel zitten. En zou dan een “beetje” geïnteresseerd vragen waar hij zin in had. Hij antwoordde dat hij koffie met appelgebak wilde.
Ik vertelde hem dat we nu alleen nog appelgebak verkopen tussen 09.00 en 10.00 uur.
Hij bestelde een La Trappe dubbel en ik vertelde hem dat we dit enkel op dinsdag en donderdag tussen 19.00 en 20.30 uur verkopen.
Geconfronteerd hiermee bestelde hij een biertje van de tap.
Ik nam hem mee achter de bar zei dat hij het zelf moest tappen
Zoals ik had gehoopt, vertelde de bankdirecteur dat hij niet wist hoe hij het moest doen en dat het tappen niet het werk van de klant was.
Mijn antwoord: omdat het de eerste keer was, zou ik hem helpen, maar vanaf nu zou hij het alleen moeten doen, omdat de instructies over hoe het te doen beschikbaar zijn op internet.
Dus vroeg de bankdirecteur om de eigenaar nu te spreken, en ik vertelde hem, dat als hij niet een afspraak maakt, het helemaal onmogelijk zou zijn om met hem te praten.
Uiteindelijk tapte hij met moeite een biertje, ik serveerde hem en naast de kosten van het gebruik van de tap, voegde ik de bezorgkosten voor het brengen van het biertje toe.
Bij het afrekenen voegde ik terloops ook nog 10 % kosten in rekening voor het wisselgeld.
Kun je je voorstellen dat klanten in de horeca zo worden behandeld?
Wel, dat is precies hoe banken ons behandelen, naast het inpalmen van ons geld, kunnen ze alleen nog extra kosten aanrekenen ... zijn niet bereiken ... enz.
In mijn beleving zijn we allen dienstverlener en moeten BANKEN SERVICE verlenen en iets meer RESPECT hebben voor de klanten . We betalen er ook voor.
Laat het verhaal een beetje circuleren op sociaal media om te zien of het je als gast ook zo overkomt en of dit verhaaltje een beetje realistisch overkomt."
Bovenstaande tekst geleend van Facebook. (Marianne de Graaf)